شماره صفر سلام‌دنیا منتشر شد چند وقت پیش مطلبی در مورد کمپین مجله لینوکس نوشتم. کمپینی که فراتر از انتظار پیش رفت. هدف این بود که با حمایت مردمی و به کارگیری متخصصین در زمینه گنو/لینوکس، نرم‌افزارهای آزاد و متن‌باز مجله‌ای تخصصی آماده بشه و در اختیار عموم قرار بگیره. بعد از مدت نه چندان طولانی افراد مختلف از کمپین حمایت کردند و به نوعی اولین مرحله فعالیت کمپین با موفقیت انجام شد و جواب خوبی بود به همه افرادی که ادعا می‌کردند این مدل فعالیت‌ها توی ایران جا نیوفتاده و خیلی از مردم حاضر نیستند از چنین پروژه‌ای حمایت مالی کنند. البته این کمپین هم مثل همه کارهای گروهی بدون دردسر نبوده و نخواهد بود. توی این مدت هم تیم آماده‌سازی مجله پیگیر آماده سازی اولین شماره بودند که بالاخره شماره صفر مجله منتشر شد.

‘سلام‌دنیا’ نتیجه یک کار گروهی دوست‌داران گنو/لینوکس در ایرانه که در نوع خودش کار جدیده و می‌تونه شروع خوبی باشه برای پروژه‌های گروهی آینده.

برای مطالعه و یا حمایت از سلام‌دنیا اینجا مراجعه کنید. با در نظر گرفتن اینکه تجربه اول بوده، مجله تهیه شده از کیفیت خوبی برخورداره تنوع محتوا با همه محدودیت‌ها، صفحه‌بندی مناسب و ظاهر ساده از جمله خصوصیاتی هست که کمک کرده تا نتیجه خروجی قابل قبولی ارائه شه.